dimarts, 9 de juny del 2009

MOLTES GRÀCIES!

Sempre recordaré el dia 9 de juny de 2009 com un dels dies més feliços de la meva vida.

Moltes gràcies a tots els meus alumnes del nivell S3 que tant m'heu facilitat la feina. Gràcies a: Lien Alcalá, Elizabeth Beber, Lourdes Bravo, Isabel Cardiel, Marisa Carrió, Gemma Celdrán, Mercedes Gonzalo, Mercedes Gómez, Rosalía Hidalgo, Francesco Massucco, Gloria Moncada, Maria Monté, Estela Moreno, Toni Muñoz, Pilar Navarro, Jorge Núñez, M.José Oliver, Anna Oriola, Montserrat Prats, Janet Ramírez, Esther Rodríguez, Antonio Romeo, Pilar Sales, Noelia Saquete, Stephanie Sweet i Montserrat Valero.
I no m'oblido dels quatre alumnes que vaig tenir a l'S2 i que per raons d'horari laboral no van poder coninuar amb el grup. A vosaltres també us duré sempre al cor. Gràcies a l'Edita Martínez, el Jordi Maulión, l'Eva Palacios i la Marta Plazas.
Tots plegats m'heu ajudat a ser més bon professor i millor persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada