divendres, 13 de març del 2009

POESIA?


Recordo que fa temps hi havia programes de televisió (parlo dels inicis de les emissions en català) en els quals els presentadors demanaven als espectadors que truquessin i els demanessin, podríem dir-ne, vídeos a la carta; és a dir, que els demanessin imatges curioses que els venia de gust veure. Això em fa pensar que si de petit ja hagués tingut You Tube tan a l'abast del a mà com ara, de ben segur que hauria crescut més tort del que vaig créixer. I és que You Tube ha satisfet un dels meus somnis de nen; l'altre, poder viatjar en el temps, no sé si mai s'acomplirà. Bé, en tot cas, poder disposar amb tanta immediatesa d'imatges sobre tot allò que hom vulgui a l'hora que hom vulgui i com vulgui és un autèntic privilegi. Si sou youtubiencs de debò, ja sabeu que en aquesta pàgina podeu trobar-hi les rareses més impensables. Doncs bé, aquests dies (tot fent colossals tasques arqueològiques) he trobat unes imatges curioses. Recordeu en Rick Mayall? en Rick d'Els joves, la mítica sèrie de la BBC de principis dels 80? Recordeu el pis dels esbojarrats Neil, Vivien, Michael i el mateix Rick? Recordeu l'histericoneurònic poeta del poble capaç de escriure els poemes més idiotes que us pugueu imaginar? Doncs mireu aquestes imatges que són la gènesi del seu futur personatge a Els joves. Mireu i jutgeu vosaltres mateixos. Jo, sincerament crec que no són res de l'altre món (potser és que tinc l'anglès molt rovellat), ara, em fan una gràcia de déu! Au doncs, entomeu-me-les i opineu!

http://www.youtube.com/watch?v=sMQNH9G5nbI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada